piątek, 10 października 2014

Kasza jaglana z musem dyniowym, gruszką i masłem orzechowym


Cierpliwości, jeszcze chwila i będę pisać częściej, mam w planach sporo fajnych jesiennych rzeczy, więc na pewno coś Wam wpadnie w oko ;) Ostatnio ukochaną owsiankę zastępuje mi na śniadanie kasza jaglana, która jest nie tylko źródłem wielu cennych mikroelementów, ale i samopoczucie po niej jest u mnie najlepsze ze wszystkich śniadań.
Więc bez wahania, zachęcam Was do zaczęcia swojej przygody z tą kaszą. To jedno z moich ulubionych połączeń, zaraz po tym z mlekiem roślinnym, które pokazywałam Wam o TUTAJ ;) 
See ya !

Składniki:
3 łyżki kaszy jaglanej
3 łyżki puree z upieczonej dyni
1 łyżeczka miodu
spora szczypta cynamonu
3 daktyle
1 łyżeczka jagód goji
1 łyżeczka masła orzechowego
1 gruszka

Zagotować szklankę wody, wsypać kaszę i gotować do wchłonięcia i miękkości. Do kaszy dodać dynię, cynamon, pokrojone daktyle, jagody goji, miód i wymieszać. Następnie dodać masło orzechowe, ja go nie mieszam całkiem, żeby były większe kawałki w kaszy. Przełożyć do miski, dodać obraną i pokrojoną w kostkę gruszkę. Gotowe !


11 komentarzy:

  1. a ja dziś moim dzieciakom, które jesienią jadają owsiankę prawie codziennie, zrobiłam owsianko jaglankę
    skończyły mi się płatki i dodałam kaszy jaglanej, smakowało świetnie, dziś z borówkami
    ale pomyślę o dodatku dyniowym, świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie widzieć, że dzieci jedzą takie zdrowe rzeczy, a nie łatwe zapychacze, czy kanapki z nutellą... Super !

      Usuń
  2. Fajnie popatrzeć na taką strawę, kiedy na stancji jak na razie operuje się takimi składnikami jak:mleko i płatki owsiane. Jednym zdjęciem zachęciłaś mnie do dowiezienia sobie kilku słoiczków dyniowego dżemu.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też przeglądając internet przypominam sobie często, że trzeba uzupełnić zapasy, żeby w końcu zjeść sobie coś innego niż owsianka, czy kanapka. Dyniowy dżem brzmi świetnie !

      Usuń
  3. Idealna :) Dawno nie jadłam jaglanej, a ją uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. To moja ukochana kasza, którą kocham miłością nieśmiertelną! A w takim połączeniu, to już w ogóle niebooo!

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię te smaki, lubię takie rozgrzewające śniadania... tyle zdrowia, tyle pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaglanka na wypasie, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowym użytkownikiem, to miło mi będzie, gdy podpiszesz się imieniem. Wystarczy wybrać opcję - komentarz jako: "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim. Dla mnie to przyjemniej niż anonim ;)