wtorek, 2 września 2014

Master Class - "We The Champs" !


Warsztaty z hip hopu u Ewki Radzik zawsze elektryzują. Co najważniejsze napełniają energią, miłością do tańca, jakością ruchu i zacieszem na buzi :) Zajęcia odbyły się w Tarnowie, z zapleczem entuzjastycznych znajomych i pragnieniem wytańczenia zaległości.
Cały klimat najlepiej oddadzą Wam zdjęcia i filmik. Zdjęcia wyciągnęłam od wspaniałej Kasi Szkodzińskiej, która często fotografuje takie wydarzenia i nie tylko. Dziękuję :)






Choreografia Ewa Radzik (Pac Div - "We the champs")



4 komentarze:

  1. Choreografia majstersztyk! Aż mam ciarki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. O tak, było ! U Ewki zawsze jest cudownie :D

      Usuń
  3. Jeszcze nie chodzę nigdzie na lekcje tańca. Ale zastanawiam się nad zapisem do szkoły tańca w warszawie, gdzie za miesiąc się wyprowadzam. Nie zdecydowałam jeszcze jaki rodzaj tańca wybiorę, ale raczej postawie na coś dynamicznego.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowym użytkownikiem, to miło mi będzie, gdy podpiszesz się imieniem. Wystarczy wybrać opcję - komentarz jako: "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim. Dla mnie to przyjemniej niż anonim ;)