TRYB JASNY/CIEMNY

Orzeźwienie, błonnik, sałata - koktajl !


Doceniam koktajle, zawsze i wszędzie. Ten z myślą o zdrowym wzmocnieniu, nieobciążeniu żołądka, o lekkiej strukturze, bez nabiału, z pozostałością sałaty w lodówce. Nie bójcie się, ten zielony kolor to głównie atrakcja wizualna, ale w smaku sałata się nie przebija, jest dobrze. Orzeźwiająco i sycąco ;)

Uciekam, bo uczę się o lipidach i przez to nachodzi mnie na coś lekkiego, ale nie dajmy się zwariować, tłuszcz w diecie jest niezbędny i basta! Z tego wszystkiego sklarowałam sobie masło i mogę używać je do smażenia lub smarowania chleba, bo nie zawiera białek mleka. Chyba mi lepiej :)

Składniki:
1 mała pomarańcza
1 jabłko
garść mieszanki sałat lub jarmużu
1 łyżeczka syropu klonowego/miodu
1/2 szklanki wody

Obrać owoce, zmiksować wszystko pulsacyjnie na gładki koktajl.




Komentarze

  1. To masło można samemu klarować? Lecę zobaczyć jak to zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  2. taki koktajl nie może nie smakować, poza tym ma w sobie tyle zdrowia, ze na prawdę warto pić i dla orzeźwienia i dla lepszego samopoczucia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z sałata koktajlu jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie robiłam ale nie wiem czy się skuszę ; /

    OdpowiedzUsuń
  5. zrezygnowałaś z nabiału,dlaczego jesli mogę zapytać ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ dowiedziałam sie ze mam nietolerancja na mleko krowie i jajka, zreszta co mogłam odczuć po nieprzyjemnych dolegliwosciach. Teraz o wiele lepiej mi sie funkcjonuje :) oczywiście czasem robię jakiś sernik, ale to dla innych, a ja zrobię sobie zdjęcie :p

      Usuń

Prześlij komentarz

Polecane posty

Copyright © Taniec Smaku