niedziela, 5 maja 2013

Koktajl z mango


Czasem zamiast jakiegoś posiłku, lubię wypić dużo świeżo wyciskanego soku lub taki koktajl na bazie jogurtu i owoców. Przyjemnie wypełnia żołądek, nasyca witaminami i po dniach spieczonych na grillu, wnosi lekkość i dobre samopoczucie. Ostatnio pijam sobie takie mieszanki codziennie, a coś z grilla wkrótce się ukaże, bo w końcu sezon czas zaczynać ! :D



Składniki (1-2 porcje):
1 dojrzałe mango
2/3 szklanki jogurtu naturalnego
1/2 szklanki mleka
szczypta mielonego imbiru (lubię taką sporą)

Wszystko zmiksować blenderem, można schłodzić. Chować przed nosorożcami.





13 komentarzy:

  1. Po grilu moje spieczone od obracania szaszłykósw palce marzą, by móc chociaż potrzymać szklankę z koktajlem prosto z lodówki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, u nas też były szaszłyki, ryby i warzywka :D A koktajl niestety nie doczekał się schłodzenia :P

      Usuń
  2. muszę w końcu zaopatrzyć się w mango :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. też dzisiaj go robiłam, ale z kardamonem...tzw. mango lassi, smaczne, smaczne :

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi smakować cudownie, koniecznie muszę zrobić do jakiś naleśników :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam mango lassi! najlepszy koktajl! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie koktajle:) właśnie są idealne na cieple dni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma czasem nic lepszego niż właśnie taki koktajl, na śniadanie, kolację... ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie muszę zacząć pić koktajle!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham koktajl z mango, jest cudowny. U mnie też często goszczą, na drugie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham koktajle z mango! Egzotyka zamknięta w szklance :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowym użytkownikiem, to miło mi będzie, gdy podpiszesz się imieniem. Wystarczy wybrać opcję - komentarz jako: "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim. Dla mnie to przyjemniej niż anonim ;)