wtorek, 4 grudnia 2012

Prosto i szybko - budyń krówkowy


W zimne dni nachodzi ochota na proste rzeczy, klasyczne i cieplutkie. Smażę naleśniki, gotuję warzywa i robię kremowy, krówkowy budyń. Do zrobienia w parę minut, przepis żaden, a smak oczywisty - po prostu pyszny. Och, będzie to świetny podwieczorkowy kompan :)



Kupiłam w sklepie budyń o smaku krówkowym, ale wiadomo, że prawdziwego krówkowego smaku, taki proszek nam nie da (tylko kolor), więc trzeba go wzbogacić o naturalne krówki. Polecam :)

A potrzebne jest tylko:

  • przygotowany według przepisu budyń krówkowy lub waniliowy, bez dodatku cukru
  • ulubione krówki, pokrojone na kawałki /dałam dwie na porcję, ale każdy ma inne potrzeby ;)

Gotowy budyń przelewamy do miseczki i wrzucamy kawałeczki krówek.


14 komentarzy:

  1. budyń z krówkami *.* porywam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ochotę krzyczeć jak na to patrzę :D serio hehe ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, świetny :) Wyobrażam sobie jego słodki, nieco kremowy smak i tak sobie myślę, że to idealny deser na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak się go je, to od razu czuje się, że to strzał w dziesiątkę :)

      Usuń
  4. Pyszne. Ja zwykle do budyniu dodaje czekoladę - 3-4 kostki - wspaniale się topi w ciepłym budyniu. Krówki muszą być conajmniej tak samo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sposób z rozpuszczeniem krówek , ja jednak rozpuściłabym je w prawdziwym domowym budyniu ( nie tym z papierka) jeśli masz ochotę spróbuj przepisu ode mnie :) pozdrawiam
    http://zufikowo.blogspot.com/2012/10/budyn-domowy-waniliowy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budyń ze sklepu to mąka i aromat, nie ma tam sztuczności, więc używam. Wiem, że przy domowym dodaje się żółtka i masło, a to już bardziej krem, więc wolę omijać, może okazjonalnie. Ale dziękuję za wzmiankę :))

      Usuń
  6. Podoba mi się pomysł, będę musiała spróbować w któryś chłodny zimowy wieczór. Chyba tylko, spróbuję zrobić budyń sama :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dawno nie jadłam takich zwykłych pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też i sama się zdziwiłam, że mam na coś takiego ochotę :D

      Usuń
  8. hehe ale słodko ! wygląda pycha !

    OdpowiedzUsuń
  9. pysznie !!! czesto najprostsze przepisy sa wlasnie najlepszymi:)))))))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowym użytkownikiem, to miło mi będzie, gdy podpiszesz się imieniem. Wystarczy wybrać opcję - komentarz jako: "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim. Dla mnie to przyjemniej niż anonim ;)