poniedziałek, 2 lipca 2012

Jogurtowe parfait z owocami

Wraz z letnią porą wprowadzam lekkość i prostotę do przygotowywanych posiłków. Jeżeli mamy taki dostęp kolorów i smaków, to wiele kombinować nie trzeba, wystarczy tylko ładnie podać. Więc zaopatrzcie się w wysokie szklanki i stwórzcie swój ulubiony smak jogurtowego parfait. Po wczorajszym ‘nie dającym oddychać’ upale, tylko na takie śniadanie mogłam dzisiaj mieć ochotę. A później tylko książka do ręki i leżaczek w cieniu (a może lepiej w piwnicy :P)


Składniki:
  • borówki
  • brzoskwinie
  • jogurt naturalny
  • granola, musli

W wysokiej szklance układamy dwiema warstwami: owoce, jogurt, granolę.



11 komentarzy:

  1. Zachęcająco ,zrobię sobie ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie :) Ja wyglądam o wiele mniej apetycznie jak próbuję dobrać się do samego dna i wszystko ląduje mi na kolanach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie śniadania. :)
    Można dużo kombinować i zawsze jest smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na te temperatury deser idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealny na takie upały! wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pysznosci zrobilas ... mmmm :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaa! ja chcę tak szklankę! oczywiście, chodzi o jej zawartość ;]
    pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  8. to wyglda wiecej niz zachecajaco ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowym użytkownikiem, to miło mi będzie, gdy podpiszesz się imieniem. Wystarczy wybrać opcję - komentarz jako: "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim. Dla mnie to przyjemniej niż anonim ;)