wtorek, 14 lutego 2012

Zimowa kanapka

 Zima z pewnością  nie sprzyja ulubionym przez nas świeżym warzywom na kanapki, zwłaszcza pomidorom, ogórkom i sałacie. Smak i wygląd nie taki, który pamiętamy z pory letniej. W zamian za to, uważam, że świetnie sprawdzają się wszelkie marynowane i kiszone warzywa, które zachowały w sobie pełny smak i w zimie smakują lepiej niż pomarańczowe i twarde pomidory... 
Dzisiaj zapraszam na pożywną i smaczną kanapkę, która dodała mi sił po tanecznych zajęciach. Już jestem gotowa na następny trening, no to lecę ! :)

Składniki (2 kanapki):
  • 2 kromki chleba orkiszowego
  • 2 plastry sera żółtego (ementaler)
  • mała puszka szprotek w sosie pomidorowym
  • średni ogórek kiszony pokrojony w plasterki
  • majonez (smarować na serze)

3 komentarze:

  1. przedwczoraj otworzyłam słoiczek domowych kiszonych ogórków, a nie robiłam tego chyba od wakacji.. teraz jest zdecydowanie najlepsza pora na takie zimowe kanapki!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepyszna kanapka! Ale mi smaka narobiłaś na jakąś rybkę w pomidorowym sosie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pyszne kanapeczki :)
    pozdrawiam i zapraszam.;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli jesteś anonimowym użytkownikiem, to miło mi będzie, gdy podpiszesz się imieniem. Wystarczy wybrać opcję - komentarz jako: "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim. Dla mnie to przyjemniej niż anonim ;)